Умови гарантії

На всі товари нашого магазину надається гарантія, за винятком товарів короткого часу зберігання (таких як реагенти та подібні витрати). Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару вказано в експлуатаційних документах.

Гарантія набуває чинності відразу після отримання товару. У випадку, коли товар потребує специфічної установки та налаштування, гарантія набирає чинності з дня встановлення такого обладнання.

При отриманні товару:

  • Уважно перевірте товар на утримання повного комплекту, який заявлено у документах.
  • Проведіть огляд товару на наявність зовнішніх пошкоджень (подряпин, потертостей тощо)
  • Обов'язково звірте відповідність серійних номерів у гарантійному талоні та на товарі.

Перед початком експлуатації рекомендуємо детально ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.

Будьте уважні та обережні при експлуатації обладнання, та воно прослужить Вам довго та ефективно. У разі потреби ми надамо Вам найкраще гарантійне обслуговування.

Гарантійні зобов'язання не поширюються, якщо:

  • порушена безпека гарантійних пломб
  • є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій
  • завдано пошкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було проведено несанкціонований розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний номер товару змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • ушкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • при використанні програмного забезпечення, яке не входить до комплекту виробу та не ліцензоване виробником або продавцем
  • збереження інформації на жорсткому диску